Amiről a Sör Klubban beszélünk

Csepel Sör Klub

Csepel Sör Klub

A tegnapi Juventus - Inter margójára

2017. december 10. - Asinello

juveinter.jpg

A tegnapi gól nélküli döntetlennel zárult Derby d’Italia után itt-ott olvasgattam néhány hozzászólást az agyasoktól. Pjanic lecserélése volt a téma, meg a padon hokizó Dybala, Costa és Sandro hármas. Írják, hogy Pjanic is összekülönbözhetett Allegrivel, amit abból állapítottak meg, hogy nem smárolták le egymást a váltás pillanatában. Hát bazmeg, most őszintén, ki a faszom örül annak, ha lecserélik? Emlékszem, amikor engem Gyuri bá lecserélt, míg elértem az oldalvonalig, addig kb. tizennyolcszor küldtem el magamban az anyjába (bocsi Edit néni, finom volt a pogi), aztán mikor nyújtotta a kezét, legszívesebben belefostam volna. Persze, mikor meccs után lehiggadt az otromba és természetesen nagy tulok fejem, akkor ugyanolyan tisztelettel néztem rá, beszéltem hozzá, mint előtte. Ez benne van a játékban, amit ha űzött valaki, az tudja. De nem, de nem, biztos feszültség van köztük. Hát a nagy faszt, az edzőnek - többek között - az a dolga, hogy cseréljen, ha tetszik, ha nem. A másik, hogy a nagy hipersztárunk, akit Dybalának hívnak, a padon morzsolgatta a kis bögyölőjét. Ezen sem kell csodálkozni, mivel akkora arca van a gyereknek, hogy a sulislevesesbödönbe nem férne bele. Teljesítmény meg semmi. De a fotelkurvák, mint én is, biztosan tudják, hogy mi zajlik a színfalak mögött, ugye? Tudjuk hát. Miközben a gumigyárban a gépsor mellett állva szedegeti a pernyét, látja Dybala edzésmunkáját. Allegri nem látja, Allegri hülye, Allegri húzzon a picsába. what the fuck? Bocs, fordítót használtam..  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csepelsk.blog.hu/api/trackback/id/tr2813469439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GabeTR 2017.12.10. 14:29:03

Aki focizott már az tudja, hogy csere esetén ritkán boldog az ember - kivéve, ha csak így jut neki meleg víz. Teljesen érthető a reakció, nyilván a kézfogás elmaradása tiszteletlenség, de ha jól emlékszem ez nem történt meg.
Dybala cseréje szerintem kicsit későn történt, és véleményem szerint a horvát terminátor helyett is jobb lett volna Costa a hajrára. Allegri már a kezdő tizenegy esetében is kinyilvánította, hogy nem akar kockáztatni és kikapni. A bajnokság hosszú, verjék meg az Intert a többiek, i vigyázunk, hogy minden vetélytárs ellen pozitívban legyünk

Asinello 2017.12.10. 14:46:50

@GabeTR: Lehet, hogy későn jött Dybala, lehet, hogy jobb lett volna Costa. Tizenöt percet kapott az argentin, ez idő alatt, annyit tett hozzá a meccshez, mint előtte 75 percet a padon. Amúgy meg lehet, hogy ez az arány 30/60 lett volna. :D Két rangadón négy pont, azért ez nem rossz. Valaki írta, hogy ha Nápolyban ikszelünk és itthon verjük az intert, akkor most mindenki repesne az örömtől a négy pont miatt. Mindegy, jó látni, hogy élesedik a csapat, annak ellenére, hogy Allegri miatt mindenki el szeretne igazolni.. :D

GabeTR 2017.12.10. 15:06:14

Hol van már La Joya :D
süti beállítások módosítása